tirsdag den 1. februar 2011

Bæredygtig hækling?

Jeg var i Netto igår og faldt over denne uges spotvarer - Bambusgarn! Der røg et par nøgler i kurven, og da jeg kom hjem og fik pakket det ud blev jeg med det samme helt vildt begejstret. Det er da så fantastisk blødt og lækkert et materiale? Jeg kastede mig straks over at prøve at hækle med det, og nu er der også en bærdygtig suttesnor. Er det ikke noget med at bambus er godt for CO2 regnskabet og dyrkes uden brug af pesticider? Det er da en win-win situation?!



Og suttekæderne - de yngler!





8 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser det lækkert ud det garn, og hvor er de fine de suttesnore. Er også en smule imponeret over tempoet på hækleriet :)

    SvarSlet
  2. Super flotte suttesnore! :)
    Jeg har ellers også læst noget om, at bambus skulle være bæredygtigt, så jeg skal også forbi i min Netto for at købe nogle nøgler ;)

    SvarSlet
  3. Ja jeg må også op i Netto for at tjekke, om det er noget garn til mig.

    SvarSlet
  4. Er vild med dine suttesnore, de er så fede - og unikke ;-)

    SvarSlet
  5. Fine suttekæder...og så må jeg lige komplimentere din nye header. Nøj, hvor er den bare skøn.

    SvarSlet
  6. Hej. må jeg spørge hvor du får dine navne mærker fra til at sy i ting. kunne nemlig godt selv tænke mig nogle til mine egne projekter.

    SvarSlet
  7. Det ku' du li' at vide - De er købt hos scannex.dk - der er masser af muligheder :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Mange tak for hjælpen, det ser rigtig spændende ud. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...